Rozhovory

Marcel Desax - Přirozená touha po poznání

Jana Nováčková - Tři rozhovory o škole a dětech

Dieter Schwartz - Jak zvládnout problematickou třídu

Tomáš Feřtek - Tradiční model školy nelze udržet

Pavel Kraemer: Brzdou pro děti mohou být i učitelé

Johan Ahlbom: Kdo se bojí odpovědnosti, neměl by učit

Mario Večerek: Chybování je součástí učebního procesu

Thomas Pedroli – Rozhovory s Iris Johansson

Lucie Kramperová, Jan Kršňák: Alternativní školy mění děti

Pavel Kraemer: Dobré slovní hodnocení nemá oproti známkám jedinou nevýhodu

Martin Kuruc: Výzkum o motivaci dětí ve slovenských školách

Ivana Málková: Chybovat se smí, jde o pocit bezpečí

Ann Martine Moore: Svobodná škola Sudbury Valley

Dieter Schwartz - Deti potrebujú, aby sme ich zobrali, akí sú

Pavel Kraemer: Neposlušný učitel je ideální

Lucie Kramperová, Jan Kršňák: Více hry, méně kontroly, otevřít školu životu

Milan Hejný: Matematika? Důležité je dítě a vztah učitel-žák

Pavel Kraemer - Nenuťme dětem znalosti dospělých

Pavel Kraemer - Rodiče narození do svobody chtějí jiné než klasické školy

Lukáš Muller - Škola by neměla dávat na všechno odpověď

Časopis Reflex: Kulatý stůl o budoucnosti českého vzdělávání

Jaroslav Kozlík: Před 80 lety jsem učil v pokusné škole

Pavel Kraemer: O waldorfské pedagogice a změně

DEBATA – Zanikne škola tak, jak ji dnes známe?

Komentáře jsou zakázány.