Rozhovory

Lucie Kramperová, Jan Kršňák: Alternativní školy mění děti

Tomáš Feřtek - Tradiční model školy nelze udržet

Johan Ahlbom: Kdo se bojí odpovědnosti, neměl by učit

Mario Večerek: Chybování je součástí učebního procesu

Pavel Kraemer: Brzdou pro děti mohou být i učitelé

Ivana Málková: Chybovat se smí, jde o pocit bezpečí

Ann Martine Moore: Svobodná škola Sudbury Valley

Lucie Kramperová, Jan Kršňák: Více hry, méně kontroly, otevřít školu životu

Pavel Kraemer: O waldorfské pedagogice a řízení změny

Pavel Kraemer: Dobré slovní hodnocení nemá oproti známkám jedinou nevýhodu

Martin Kuruc: Výzkum o motivaci dětí ve slovenských školách

Jaroslav Kozlík: Před 80 lety jsem učil v pokusné škole

Pavel Kraemer - Rodiče narození do svobody chtějí jiné než klasické školy

DEBATA – Zanikne škola tak, jak ji dnes známe?

Pavel Kraemer: Neposlušný učitel je ideální

Pavel Kraemer - Nenuťme dětem znalosti dospělých

Milan Hejný: Matematika? Důležité je dítě a vztah učitel-žák

Časopis Reflex: Kulatý stůl o budoucnosti českého vzdělávání

Lukáš Muller - Škola by neměla dávat na všechno odpověď

Komentáře jsou zakázány.