Netradiční vzdělávání učitelů: Individuální potřeby dětí ve škole aneb individualizace vzdělávání

Zveme Vás na závěrečné setkání letošního cyklu vzdělávání učitelů, jenž se uskuteční 25. května od 15:00 v budově ZŠ Štross (Letohradská 1, Praha 7)

Jak vytvořit ve škole prostor pro každé dítě?

Každý učitel během jednoho dne pomáhá řešit tisíce malých či velkých potřeb jednotlivých žáků.

Jeden potřebuje pracovat sám, jiný ve skupině. Jeden potřebuje řád, jiný potřebuje volnost. Někdo je motivován vnitřně, jiný z vnějšku. Někdo potřebuje učební cíl jako výzvu a soutěživé prostředí, jiný potřebuje hlavně nesrovnávat a lehce dosažitelný cíl. A co teprve, když má žák jasně definované specifické potřeby v podobě diagnostikovaného ADHD, autismu nebo poruch učení?

Jak nakládame v učitelské praxi se všemi těmito potřebami? Co je to individualizace vzdělávání? Jak vytvořit prostředí, kde každý má svůj prostor a může se rozvíjet? Jaký význam má diagnostika poruch učení v alternativních školách? A jak se z neustálého tlaku na individualizaci výuky nezbláznit? 🙂

O zkušenosti z alternativních škol se podělí Lucie Dobešová ze základní školy Donum Felix v Buštěhradě a Šárka Hauznerová ze Svobodné školy Praha.

Registrujte se na: http://modernivzdelani.cz/registrace-do-udalosti/

Těšíme se na Vaši návštěvu

Institut pro podporu inovativního vzdělávání

Bookmark the permalink.

Komentáře jsou zakázány.